بیمه معلم نمایندگی رمضانی

بیمه معلم نمایندگی رمضانی

لبخند بیمه همراهتونه
بیمه معلم نمایندگی رمضانی

بیمه معلم نمایندگی رمضانی

لبخند بیمه همراهتونه

سهامدار شرکت بیمه معلم در رده 19 جهان

با صعود 4 پله ای کسب شد

سهامدار شرکت بیمه معلم در رده 19 جهان

، تهران، (اخبار رسمی): کشتیرانی جمهوری اسلامی سهامدار بزرگ بیمه معلم، در رده 19 جهان قرار گرفت

بیمه معلم

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از سهامداران شرکت بیمه معلم در آخرین رتبه بندی مالکین کشتی های کانتینربر جهان با چهار پله صعود، در رده 19 جهان قرار گرفت.

گزارش منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی کلارکسون لندن (Container Intelligence Monthly) حاکی از جایگاه مناسب و توانمندی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در دوران جدید پس از لغو تحریم ها و نیز بزرگترین ناوگان ملی حمل و نقل دریایی کشور در منطقه خاورمیانه است.

### پایان خبر رسمی

الگو برداری بیمه معلم

الگوبرداری بیمه معلم از یک طرح پر سابقه

الگوبرداری بیمه معلم از یک طرح پر سابقه

سپر به عنوان یک نماد بسیار معروف در تبلیغات بیمه ایی سابقه ای بسیارطولانی دارد و نمونه های زیادی را در لوگوهاو تبلیغات شرکتهای بیمه می توان با این مضمون پیدا کرد.

نوآوران آنلاین- ممکن است طرح و لوگوی تبلیغاتی بیمه معلم را در تیزرهای رسانه ای و یا در سطح خیابان ملاحظه کرده باشید .

جالب است بدانید در استرالیا نام یک شرکت بیمه insurance Life Shield به معنی" بیمه سپر زندگی " و نکته بسیار جالب تر شباهت و یا الگو برداری تیزر بیمه معلم و این شرکت بیمه می باشد ، در لوگوی سایت این شرکت آمده است :

سپر زندگی ، زندگی شما ، محافظت از شما .اطلاعات این شرکت را از سایت http://www.lifeshield.com.au می توانید ملاحظه نمایید.

البته این تنها نمونه نیست ، یک شرک بیمه در انگلیس نیز به نام lifeshieldinsurance فعالیت دارد که ارتباط آن با شرکت بیمه استرالیایی مشخص نیست. این شرکت نیز در بیانیه خود آورده است .

زندگی سپر بلا می خواهد
اطلاعات این شرکت را نیز می توانید از سایت http://lifeshieldinsurance.com بدست آورید.

البته سپر به عنوان یک نماد بسیار معروف در تبلیغات بیمه ایی سابقه ای بسیارطولانی دارد و نمونه های زیادی را در لوگوهاو تبلیغات شرکتهای بیمه می توان با این مضمون پیدا کرد.

در دو تصویر زیر ابتدا سه لوگوی مربوط به شرکت بیمه معلم و دو شرکت استرالیایی و انگلیسی ارسال می گردد. در تصویر دوم نیز نمونه های مشابه دیگر را ملاحظه نمایید.

منبع: ریسک و بیمه

زلزله کرمانشاه 1396/08/22

باز لرزید...
تمام جانم ، با او لرزید...

با او که کودکش را
زیر آوار جستجو می کرد
با او که صدای نفس‌های مادرش را
هنوز می‌شنید

با او که
پدر را میان سنگ‌ها
جستجو می‌کرد
تمام روحم؛ جسمم جانم، لرزید...

دوباره آه
دوباره درد...
دوباره بی‌کسی...
دوباره عکس و قاب...
دوباره رنج و درد...دوباره زلزله...
دوباره لرز مرگ... دوباره نام او...

و او
صدای یاخدا
خدای کشورم
آه که چه قدر سخت است...

حذف کوپن های بیمه نامه شخص ثالث از ابتدای سال 97

حذف کوپن های بیمه نامه شخص ثالث از ابتدای سال 97

جایگزین بیمه نامه های شخص ثالث و نحوه ادامه صدور کد یکتا در جلسه مشترک رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی سندیکای بیمه گران، طی جلسه شورای عمومی سندیکا که با حضور دکتر همتی رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد  در خصوص جایگزین بیمه نامه های شخص ثالث بحث و تبادل نظر شد و طی آن مقرر شد از ابتدای سال آینده کارتهای جدید با چاپ بارکد QR   و اطلاعات اصلی بیمه نامه بر روی آن  جایگزین  بیمه نامه های شخص ثالث گردد.
▫️بر این اساس بیمه نامه های فعلی شخص ثالث که  علاوه بر برگه مشخصات شامل چهار کوپن اعتباری است  شکل ساده تری یافته  و با حذف کوپن ها ، تنها به شکل یک کارت کوچک با مشخصات عمومی و بارکد QR ارائه می شود.
▫️موضوع روند اجرای صدورکدیکتا برای بیمه شخص ثالث از دیگر مباحث شورای عمومی سندیکا بود. طی آن بخش فناوری اطلاعات بیمه مرکزی گزارشی از روند اجرایی  کدیکتا ارائه کرد و  مقررشد نسبت به رفع نواقص و تکمیل اطلاعات سامانه بیمه مرکزی تا پایان آذرماه سالجاری اقدام لازم صورت پذیرد.